Biletin logot ja graafinen ohjeisto

Graafinen ohjeisto

Tunnistettava ja yhtenäinen visuaalinen ilme vahvistaa lipun ostajien muistijälkeä ja kasvattaa lipunmyyntiä pitkällä aikavälillä. Kun käytät Biletin logoa ja graafista ohjeistoa johdonmukaisesti, asiakkaat tunnistavat tapahtumasi myyntikanavan helpommin ja osaavat suunnata oikeaan paikkaan myös jatkossa.

Ohjeet tiivistetysti

Biletin logo ja värit ovat keskeinen osa brändiämme ja niiden käyttöön on selkeät säännöt, jotka auttavat luomaan tunnistettavan ja yhtenäisen ilmeen.

✔ Ensisijainen logo: Tumman liila vaaleilla yksityiskohdilla.
✔ Värivaihtoehdot: Tumma logo vaalealle taustalle, valkoinen logo tummalle taustalle.
✔ Minimikoko: W 25 mm, jotta logo pysyy selkeänä.
✔ Turva-alue: Riittävä tila logon ympärillä, laskettuna “fi”-osasta.

Vältä näitä:
✖ Älä muuta logon mittasuhteita, värejä tai muotoa.
✖ Älä lisää varjoja, tehosteita tai muita muokkauksia.
✖ Älä sijoita logoa sekavaan taustaan.

Käytä sloganin kanssa
Biletin virallinen slogan on “Pääsylippusi elämyksiin”. Jos käytät logosta sloganillista versiota varmista, että se on selkeä ja helposti luettava.

Lataa graafinen ohjeisto tästä >> ja logot tästä >>

Tarvitsetko apua? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme:
asiakaspalvelu@biletti.fi