Love Me Do luotti Bilettiin – kun tapahtuma kasvaa, kumppanin pitää pysyä mukana

Love Me Do luotti Bilettiin

Kuva 1: @voimacreative Kuva 2: @eveliinavisuals

Suomen suurin hää- ja juhlatapahtuma Love Me Do juhli vuonna 2024 kymmenettä vuottaan. Pienestä Suvilahdessa alkaneesta tapahtumasta kasvanut Love Me Do on vuosien varrella laajentunut merkittävästi: nykyään se järjestetään kahdesti vuodessa ja mukana on yli 150 näytteilleasettajaa. Syksyn tapahtuma kerää 2 500–3 500 kävijää ja tammikuun suurtapahtuma jopa 3 500–4 500 kävijää.

Vuoden 2024 tapahtumissa Love Me Do teki ensimmäistä kertaa yhteistyötä Biletin kanssa lipunmyynnissä ja sisäänpääsyn hallinnassa. Tässä artikkelissa Love Me Do:n vastaava tuottaja Nonna Sjöberg kertoo kokemuksestaan uuden lipunmyyntikumppanin kanssa.

Biletti valikoitui kumppaniksi helppouden ja läpinäkyvyyden vuoksi

Aiemmin Love Me Do:n lipunmyyntiä oli hoidettu muiden palveluntarjoajien kautta, mutta vuonna 2024 tapahtuma siirtyi käyttämään Biletin alustaa. Yhteistyö sai alkunsa, kun Nonna kuuli suosituksen kollegaltaan Jasmiinalta, joka oli aiemmin tehnyt yhteistyötä Biletin kanssa.

Yhteistyön aloittaminen oli todella helppoa, vaikka kyseessä oli meille uusi alusta. Perustaminen sujui jouhevasti, vaikka alusta oli uusi, monet asiat ratkesivat ihan vain kokeilemalla, kertoo Nonna.

Biletin käyttö toi mukanaan myös uudenlaista läpinäkyvyyttä lipunmyyntiin.

– Edellisellä kumppanilla palvelumaksu piti sisällyttää lipun hintaan, kun taas Biletissä se näkyy erikseen. Tämä teki hinnoittelusta selkeämpää sekä meille että asiakkaille, Nonna kuvailee.

Biletti hoiti sisäänpääsyn sujuvasti

Love Me Do lipunmyyntipiste

Lipunmyynnin lisäksi Biletti tarjosi Love Me Do -tapahtumaan myös lippujenlukupisteen ja henkilökunnan, mikä helpotti sisäänpääsyn hallintaa merkittävästi.

– Biletin tiimin asenne oli alusta asti se, miten he voisivat palvella asiakkaitaan paremmin. He ymmärtävät tapahtumatuotantoa ja arvostavat järjestäjien tarpeita, mikä näkyy joustavassa palvelussa, Nonna sanoo.

Tapahtuman sujuvuuteen vaikutti myös se, että Biletin tiimi otti haasteet vastaan avoimesti ja oli valmis kehittämään toimintaa.

  – Meille on tärkeää olla itse kentällä ja kokea tapahtumapäivän kulku käytännössä – aivan kuten asiakkaammekin kokevat. Näin ymmärrämme paremmin heidän tarpeitaan ja voimme kehittää palvelua suoraan todellisista tilanteista saadun palautteen ja kokemusten pohjalta. Samalla saamme arvokasta oppia myös omasta lippujenlukuprosessistamme, kertoo Biletin asiakasvastaava Ville Hynninen.

Onnistunut startti ja katse tulevaan

Ensimmäinen yhteistyö sujui onnistuneesti ja seuraavia juttuja kehitetään jo yhdessä!

Biletin toimintaperiaatteisiin kuuluu, että otamme vastaan kehitysehdotuksia tapahtumajärjestäjiltä ja niistä parhaimmat myös toteutetaan. Näin toimimme myös Love Me Do:n kohdalla. Mietimme sekä kehitimme tapahtumakohtaisia tarpeita yhdessä, Biletin perustaja Jani Kontturi kertoo.

– Suosittelen Bilettiä ehdottomasti muille tapahtumajärjestäjille. Heidän joustavuutensa ja asiakaslähtöisyytensä tekevät heistä enemmän kuin pelkän lippukaupan – he ovat oikeasti tapahtumajärjestäjän kumppani,” Nonna summaa kivasti sujuneen yhteistyön.

Seuraa Love Me Do -tapahtumaa somessa
@lovemedofi
#suomensuurimmathäämessut #häämessut  #häätapahtuma

Järjestätkö tapahtumia ja haluaisitko omat liput myyntiin helposti ja veloituksetta?

Voit liittyä suoraan järjestäjäksi ja aloittaa lippujen myynnin heti tai ottaa meihin yhteyttä, niin kerromme mielellämme palvelustamme lisää: events@biletti.fi

Lue lisää Biletistä >>