Markkinoinnin työkalut

Me Biletillä haluamme auttaa tapahtumanjärjestäjiä onnistumaan! Tästä syystä olemme kehittäneet erilaisia työkaluja markkinointinne tueksi. 

Oma asiakasrekisteri

Biletti kerää automaattisesti asiakasrekisteriä tapahtumiinne lippuja ostaneista asiakkaista. Rekisteri mahdollistaa esimerkiksi uudesta tapahtumasta tiedottamisen aiemmin tapahtumissanne käyneille asiakkaille. Omille kävijöille tiedottaminen auttaa rakentamaan pitkäaikaista suhdetta.

Uutiskirjeiden lähetys

Voit lähettää edellä mainitulle omalle asiakasrekisterille uutiskirjeitä suoraan järjestäjäsivun kautta. Uutiskirjeen lähettäminen on helppoa. Järjestäjäsivulta pääset valmistelemaan kirjeen Otsikon ja tekstin. Tieto tästä tulee meille ja me hoidamme lähettämisen. 

Promolippujen lähetys

Haluatko palkita tapahtumaasi promotoivat henkilöt, tai antaa pääsylipun yhteistyökumppanille? Järjestäjäsivulta voit myös lähettää lippuja valitsemaasi sähköpostiin. Voit valita mihin tapahtumaasi lippu käy, kuinka monta niitä lähetetään sekä lipputyypin Nämä liput vastaavat ostettua pääsylippua ja ovat luettavissa ovella Biletti Check-in applikaatiolla. 

Markkinointilinkit: 

Biletissä otamme askeleen eteenpäin tapahtumamarkkinoinnissa tarjoamalla innovatiivisen työkalun – Markkinointilinkit. Nyt voit seurata tarkasti, mistä lähteistä kävijät ja myynti virtaavat, ja tehdä markkinointistrategiastasi entistäkin tehokkaamman. 

Lue lisää markkinointilinkkien käyttämisestä

Alennuskoodit (tulossa 2024)

Liity järjestäjäksi

Luo biletti.fi järjestäjätili

Ota yhteyttä

Järjestäjille Soita Mikäli asiasi koskee ostettuja lippuja, laitathan viestiä asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@biletti.fi